piątek, 6 listopada 2020

ONCOARENDI THERAPEUTICS S.A. – ROZLICZENIE INWESTYCJI - SZACOWANY ZWROT +110% VS REALNY +134%😊

Przyszedł czas na rozliczenie kolejnej inwestycji….dziś na warsztat idzie spółka OncoArendi S.A. Czy będę się musiał znów przyznać do błędu? Tym razem wyciągnąłem lekcje z paniki covidowej z marca i postanowiłem zrealizować zysk nie zmieniając już planu inwestycyjnego. Być może pamiętacie, jak nie zrealizowałem zysku na poziomie ca. 100% na spółce PLAYWAY – jeśli nie, to prośba o kliknięcie na linki poniżej.

https://gieldawpraktyce.blogspot.com/2020/02/playway-sa-szacowany-zwrot-1456.html

https://gieldawpraktyce.blogspot.com/2020/05/playway-sa-rozliczenie-inwestycji.html

Wtedy zgubiła mnie pazerność i chciwość – najgorsze cechy na giełdzie. Zamiast 100%, chciałem wyciągnąć 145%, a skończyło się na 11%. Odrobiłem zadanie domowe dot. psychologii inwestowania. Być może będę żałował, że sprzedałem już teraz. Dla mnie najważniejsze jest, że trzymałem się mojego planu inwestycyjnego i nie wykonywałem gwałtownych ruchów😊. Nie będę ukrywał, że nastawiałem się na inwestycje wybitnie długoterminową (kilka lat), ale wzrost ceny o ponad 216% w jeden dzień był poza moimi marzeniami. Wystarczyło, że spóła podpisała wieloletni kontakt na kwotę 322m EUR z firmą Galapagos na dalszy rozwój kliniczny i komercjalizację cząsteczki OATD01, a cena poszybowała prawie w kosmos😊. Wciąż podtrzymuje, że cena może dojść do poziomu nawet 67 PLN. Czy dojdzie? Czas pokaże, ale ja już będę obserwował z boku. I jeszcze jedno – nie ukrywam, że być może zakupie walory tej spółki w przyszłości.

Do meritum – czas na fakty i liczby. Dziś (06/11/2020) sprzedałem akcje spółki (po cenie 49,60 PLN za akcje vs obecnie cena wynosi 57,8 PLN za akcje). Hmmm…..134% w niecałe 3 miesiące nie wygląda źle.

Poniżej przesyłam plan inwestycyjny, jaki miałem na tę spółkę.

https://gieldawpraktyce.blogspot.com/2020/08/oncoarendi-therapeutics-sa-szacowany.html

A teraz liczby:

- Zakup (Cena) –21,20 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem walor)

- Planowana Sprzedaż (Cena) – 44,60 PLN za akcje

- Realna Sprzedaż (Cena) – 49,60 PLN za akcje

- Szacowany Zwrot – 110% (bez uwzględnienia prowizji)

- Realny Zwrot – 134% (bez uwzględnienia prowizji)

- Czas Inwestycji : ca. 88 dni

- Planowane Cięcie Strat: 11,00 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 11,00 PLN – sprzedam akcje)

- Realne Cięcie Strat: N/d (cena spadła do 14,70 PLN, a więc nigdy poniżej zakładanego poziomu 11,00 PLN)

- Wniosek – lokaty na 0% mnie nie interesują😊.

Szukam kolejnych spółek do portfela średnio i długoterminowego.


ZAKUP:









SPRZEDAŻ:




2 komentarze:

  1. Gratulacje. Miałeś szczęście albo rzeczywiście masz większą wiedzę niż inni. Zobaczymy jak pójdzie Ci z innymi spółkami, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Działam, w tym miesiącu wybrałem się na zakupy i nabyłem kilka ciekawych walorów. Czas pokaże:).

    OdpowiedzUsuń