niedziela, 23 sierpnia 2020

ONCOARENDI THERAPEUTICS S.A. – SZACOWANY ZWROT +110%


W dniu (10/08/2020) zainwestowałem w akcje spółki biotechnologicznej, której celem jest opracowanie i rozwój nowych leków drobno-cząsteczkowych do zastosowania w terapii chorób o największej potrzebie klinicznej. Chodzi o spółkę OncoArendi S.A. (https://oncoarendi.com/). W tym przypadku nastawiam się na inwestycje wybitne długoterminową (szacunkowo zamierzam sprzedać akcje dopiero za kilka lat). Uważam że spółka ma o wiele większy potencjał niż szacowany +110%. Jeśli zrealizuje planowaną strategie, to myślę, że w długim terminie można pokusić się o stwierdzenie, że cena osiągnie poziom nawet 67 PLN (+216%).

Poniżej przesyłam plan inwestycyjny na tę spółkę. Tradycyjnie zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Zakup (Cena) – 21,20 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem akcje - poniżej dowód)
- Planowana Sprzedaż (Cena) – 44,60 PLN za akcje
- Szacowany Zwrot – 110% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/d
- Cięcie Strat: 11,00 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 11,00 PLN – sprzedam akcje)
- Wniosek – lokaty na 0% mnie nie interesują😊.



6 komentarzy:

  1. Zakup (cena) - 21.20 :) taka drobna uwaga .pozdrawiam Mario.

    OdpowiedzUsuń
  2. A rzeczywiście, wkradł się czeski błąd - Dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i dzięki za podpowiedź! Wychodzisz czy zostajesz dłużej po dzisiejszym news'ie o transakcji z Belgami? Pozdrawiam, Dodo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje:). Mam nadzieje, że zainwestowałeś i zarobiłeś ładne pieniądze na tej spółce. Opdowiadając na pytanie, dziś wyszedłem z inwestycji....niebawem zamieszczę na blogu szczegółowe rozliczenie tej transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przeczytaniu Twojego bloga kupiłem mały pakiet (300 akcji). Ja też dziś wyszedłem. Nie starczy na emeryturę, ale 3 x money w 1 miesiąc cieszy :-). Jeszcze raz dzięki i pozdr., Dodo.

    Aha, trzymaj XTPL i w żadnym przypadku nie uruchamiaj "stop-loss" :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodo, gratulacje, tak trzymać. Przyjemnie jest pomnażać pieniadze na giełdzie:). XTPL trzymam zgodnie ze strategią inwestycjną - myślę, że spółka naprawdę pozwoli nam ładnie zarobić. A stop lossów nie używam:).

    OdpowiedzUsuń