czwartek, 6 sierpnia 2020

CD PROJEKT – ZREALIZOWANY ZYSK +1655%


Dziś (06/08/2020) chciałem Wam zaprezentować dotychczasową moją najlepszą inwestycję długoterminową – po około 7 lat inwestycji, sprzedałem papier w okresie COVID-owej paniki. Ta spółka otrzymuje u mnie najlepszą z możliwych ocen i powinna być przykładem dla innych spółek z GPW jak realizować zakładane prognozy i utrzymywać relacje inwestorskie. Panie i Panowie - przedstawiam spółkę, o której dzisiaj już wszyscy słyszeli, ale jeszcze w 2013r. była znana tylko wąskiemu gronu ludzi…….CD PROJEKT S.A. (https://www.cdprojekt.com/pl/).  Jak spojrzycie na cyfry poniżej i porównacie z obecna ceną (414,90 PLN) wysnujecie wniosek, że gość spanikował😊 i mógł siedzieć cierpliwie na czterech literach, a dzisiaj zwrot miały na poziomie 3.384% 😊. Macie racje, spanikowałem, ale wyciągnąłem wnioski i walczę dalej. Wniosek: warto inwestować długoterminowo w akcje spółek starannie wyselekcjonowanych😊.

Poniżej zamieszczam zrzut z rachunku maklerskiego oraz liczby z tej transakcji:

- Zakup (Cena) – 11,91 PLN średnio za akcje (po takiej cennie zakupiłem walor – bez prowizji, tj. zakupiłem 90 akcji w cenie 10,55 PLN i 52 akcje po 14,27 PLN)
- Sprzedaż (Cena) – 209,00 PLN za akcje
- Zwrot Całkowity – ca. 1665% (bez uwzględnienia prowizji)
- Zwrot Średniorocznie – ca. 236%
- Czas Inwestycji : 2555 dni
- Wniosek 1 – lokata to strata i selekcja spółek przede wszystkim.
- Wniosek 2 – warto inwestować długoterminowo

ZAKUP:


















SPRZEDAŻ:


3 komentarze:

  1. Troszkę muszę ostudzić Twj entuzjazm. Zarobiłeś 50% średniorocznie. Procent składany się kłania.
    https://czytosieoplaca.pl/procent-skladany.html?kwota=12&okres=7&okres_typ=2&oproc=50&kap_typ=4&oblicz=Oblicz+wynik%21#left

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, dziękuje. Nawet 50% średniorocznie licząc w oparciu o procent składany to wciąż dobry wynik:).

    OdpowiedzUsuń