poniedziałek, 24 sierpnia 2020

ENTER AIR S.A. – SZACOWANY ZWROT +181%


W dniu (14/08/2020) zainwestowałem w akcje lidera rynku czarterowego w Polsce, czyli spółkę Enter Air S.A. (https://www.enterair.pl/).

Po cichu liczę na duży zarobek, aczkolwiek nie mam presji czasowej i nastawiam się na inwestycję wybitne długoterminową. Poczekam ile trzeba, aby osiągnąć zakładany cel. Pojawienie się COVID-19 spowodował mocna przecenę akcji tej spółki z poziomu 54 PLN na 14 PLN za akcje. Uważam, że gospodarka światowa oraz polska będzie się powoli odbudowywała i będą zyskiwać tradycyjne biznesy, w tym branża lotnicza i turystyczna. Spółka ma solidne fundamenty i nawet pomimo dalszych spadków, jest godna zakupu przy tej cenie. Dla mnie liczą się mocne fundamenty spółki oraz plan działania – tylko w ten sposób można osiągnąć sukces na giełdzie.

Poniżej przesyłam plan inwestycyjny na ten walor. Tradycyjnie zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Zakup (Cena) – kupiłem 148 akcji po 27,20 PLN za walor (poniżej dowód)
- Planowana Sprzedaż (Cena) – 76,50 PLN za akcje
- Szacowany Zwrot – 181% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/d
- Cięcie Strat: 19,95 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 19,95 PLN – sprzedam akcje)
- Wniosek – po co trzymać pieniądze na lokacie 0%?😊.





3 komentarze:

  1. Nie, jeszcze czekam spokojnie. Niemniej jeśli walor będzie dalej spadać, przyznam się do błędu i będę musiał zaakceptować stratę:) lub zmienię strategie na tę spółkę.

    OdpowiedzUsuń