wtorek, 1 grudnia 2020

WYNIKI NA KONIEC LISTOPADA 2020 (+13% M/M) + ZAKUP AKCJI

Po długim wyczekiwaniu, zdecydowałem się w listopadzie na zakupy wybranych akcji. Tradycyjnie na każdą inwestycję mam plan. Wyciągnąłem też wnioski z paniki marcowej. W przypadku tylko jednego waloru zdecydowałem się na spekulacje (ca. 2% całego kapitału), licząc się z tym, że mogę stracić wszystkie zainwestowane pieniądze - do odważnych świat należy😊. Poniżej przesyłam Plan Inwestycyjny, który został przesłany do subskrybentów (14 nazw spółek zostało zamazanych).

A jak wyglądał portfel na koniec listopada 2020? Zrzut z rachunku maklerskiego poniżej. Wynik miesiąc do miesiąca to ca. +13% m/m (+ PLN 11.318,67). Największy wpływ miała transakcja sprzedaży OAT (+ 134% / PLN 6.582,65). Do usłyszenia za miesiąc!

PLAN INWESTYCYJNY (21 SPÓŁEK):











PORTFEL (30/11/2020):





PORTFEL (01/11/2020):



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz