niedziela, 6 grudnia 2020

ZAKUP AKCJI XXX6 – SZACOWANY ZWROT +141%

W dniu 17/11/2020 zainwestowałem w akcje pewnej spółki, nazwijmy ją XXX6 (subskrybenci otrzymali informacje o jaką spółkę chodzi). Jestem przekonany, że spółka ma bardzo duży potencjał wzrostowy. 

Tradycyjnie nabyłem akcje za własne pieniądze ((poniżej zrzut z rachunku maklerskiego) – czy dokonałem słusznego wyboru? Czas pokaże.

- Kwota zakupu (z prowizją) – 2.331,00 PLN (poniżej dowód)

- Szacowany Zwrot – 141% (bez uwzględnienia prowizji)

- Czas Inwestycji : N/d

- Wniosek – Unikam lokat bankowych😊.












Mam plan działania – szczegółowa informacja została przesłana do subskrybentów. Jak wygląda potencjalna stopa zwrotu? Moim zdaniem w średnim terminie spółka da zarobić ca. 141%. Niemniej może się okazać prawdziwą perełką w długim terminie. Ile będzie można na niej zarobić? Jeśli spółka nie popełni błędu strategicznego, a produkty / usługi okażą się hitem, możemy spodziewać się zwrotu nawet na poziomie +552%. Siedzimy na czterech literach i obserwujemy😊.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz