wtorek, 1 grudnia 2020

VRG S.A. – SZACOWANY ZWROT + 99% - AKTUALIZACJA

Dziś (01/12/2020) sprawdziłem notowania spółki i jeszcze raz sprawdziłem mój plan inwestycyjny na ten walor. Pomimo spadków, spółka ma bardzo mocne fundamenty – wiara w akcje tej spółki pozostaje niezmienna, ba powiem więcej, uważam, że potencjał wzrostowy jest wyższy niż wcześniej zakładałem. Więcej o moich poprzednich założeniach znajdziesz w linku poniżej:

https://gieldawpraktyce.blogspot.com/2019/07/vrg-sa-zwrot-384.html

Poniżej przesyłam zaktualizowany plan inwestycyjny na ten walor. Tradycyjnie zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Zakup (Cena) – kupiłem 24 akcje po 3,90 PLN za walor (poniżej dowód)

- Planowana Sprzedaż (Cena) – 5,40 PLN 7,76 PLN za akcje

- Szacowany Zwrot – 38,4% 99% (bez uwzględnienia prowizji)

- Czas Inwestycji : 210 dni N/d

- Cięcie Strat: 3,60 PLN 0,70 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 3,60 PLN 0,70 PLN – sprzedam akcje)

- Wniosek – Cierpliwość popłaca na giełdzie😊.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz