poniedziałek, 1 czerwca 2020

FOREVER ENTERTAINMENT S.A. – ROZLICZENIE INWESTYCJI - SZACOWANY ZWROT +121% VS REALNA STRATA – 9,4%😊


Najwyższy czas na rozliczenie moich kolejnych inwestycji i przyznanie się do błędu. Podobnie jak przy inwestycji w Playway, „psychologia” zawiodła mnie totalnie i była moją zgubą. Panika wygrała. Cóż wyciągam wnioski i walczę dalej. Miałem plan i gdybym się go trzymał, odnotowałbym spory zarobek (na dzień dzisiejszy ca. 119%). Poddałem się marcowej panice i wolałem ciąć straty aniżeli poczekać cierpliwie na zyski.

Ale do rzeczy – czas na fakty i liczby. Dziś (01/06/2020) sprawdziłem notowania spółki (obecnie 11,12 PLN za akcje) i jeszcze raz mój plan inwestycyjny na ten walor. Gdybym miał dziś akcje w portfelu, to zapewne niebawem zrealizowałbym zyski.

Plan inwestycyjny (link poniżej) przedstawiam poniżej:


A teraz liczby:
Zakup (Cena) – 5,08 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem walor)
Planowana Sprzedaż (Cena) – 11,25 PLN za akcje
Realna Sprzedaż (Cena) – 4,60 PLN za akcje
Szacowany Zwrot – 121% (bez uwzględnienia prowizji)
Realna Strata – ca. 9,4% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : ca. 68 dni
- Planowane Cięcie Strat: 1,90 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 1,90 PLN – sprzedam akcje)
- Realne Cięcie Strat: 4,60 PLN (cena nie spadła poniżej zakładanego poziomu 1,90 PLN)
- Wniosek – Panika zagościła w mojej głowie – na lokacie zarobiłbym więcej tym razem😊.












Przyznaje się do błędu i wyciągam wnioski. Bitwa przegrana, ale wojna dopiero przede mną. Kiedyś zakupie ponownie akcje tej spółki i odrobię co straciłem.

3 komentarze:

  1. Szacunek za to ,że przyznajesz się do błędu. Ludzie najczęściej się chwalą ,niewielu potrafi publicznie przyznać .że tym razem się nie udało. Pozdrawiam Mario.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Nie mam nic do ukrycia. W inwestowaniu jeśli nie przyznasz się do błędów, to niestety nie wyciągniesz wniosków i nigdy nie będziesz zarabiał - tak już jest. Otrzymałem niezłą lekcję pokory:).

    OdpowiedzUsuń
  3. 400 akcji , serio ? ja mam 2500 , i nie sprzedaje

    OdpowiedzUsuń