piątek, 3 stycznia 2020

FOREVER ENTERTAINMENT S.A. – SZACOWANY ZWROT +121%


Dziś (03/01/2020) zainwestowałem w akcje wiodącego wydawcy gier wideo na konsolę Nintendo Switch oraz producenta i wydawcy własnych tytułów, czyli spółkę Forever Entertainment S.A. (https://forever-entertainment.com). Część z Was na pewno mnie skrytykuje mówiąc, że kupiłem zbyt drogo, po ostatnich wzrostach, a przecież jeszcze niedawno można było kupić akcje po 4 PLN za akcje. Przyznaje się – nie przewidziałem tego dołka. Na giełdzie ciężko jest przewidzieć punkty zwrotne, można jednak zwiększać prawdopodobieństwo sukcesu mając odpowiednią strategie inwestowania. W tym przypadku nastawiam się na inwestycje wybitne długoterminową (szacunkowo zamierzam sprzedać akcje dopiero za kilka lat). Poniżej przesyłam plan inwestycyjny na tę spółkę. Tradycyjnie zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Zakup (Cena) – 5,08 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem akcje - poniżej dowód)
- Planowana Sprzedaż (Cena) – 11,25 PLN za akcje
- Szacowany Zwrot – 121% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/d
- Cięcie Strat: 1,90 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 1,90 PLN – sprzedam akcje)
- Wniosek – lokaty mnie nie interesują😊.



10 komentarzy:

  1. cięcie strat 1,9 buhahaha sprzedaż 11,25 buhahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Przywykłem do krytyki:) - no to czekamy i zobaczymy co przyniesie przyszłość:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma się co przejmować takimi komentarzami, bronisz się swoimi wynikami, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczymy....czas pokaże:), ale dziękuje:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Temat zainteresował mnie, bo jestem z Trójmiasta. Pomyślałam, hmmm, może fajne miejsce, żeby się zatrudnić (jestem programistą). Niestety znalazłam to:
    https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,507047
    Myślę sobie, że jeśli jadą głównie na stażystach i juniorach a zarobki proponują zbyt niskie by przyciągnąć dobrej klasy specjalistów to ich produkty raczej nie będą dobrej jakości. Nie wiem zatem, czy wróżyć im większy sukces. Tu recenzja jednej z gier zdaje się to potwierdzać - zła jakość i błędy:
    https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/box5u6/a_quick_psa_regarding_thief_simulator/
    Nieco mój początkowy entuzjazm osłabł :/

    OdpowiedzUsuń
  6. No i czas pokazał kto się śmieje ostatni, gratuluje inwestycji.
    Jeszcze nigdy nie inwestowałem chyba że jedynie kryptowaluty średnio na tym wyszedłem ale planuje wejść w coś na dłużej i własnie myśle o Forever wejść przy stawcę około 10, co Pan myśli o tym?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciąż uważam, że jest to bardzo dobra spółka na długi termin....nie zdradze ile można docelowo na niej zarobić bo byłbym nie fair wobec moich abonantów.....w kwestii kosztów zakupu to cały czas czekam na korektę. Patrząc ile mozna na niej zarobić, cena zakupu na poziomie 10 PLN nie wydaje się zła. Niemniej liczę, że spadnie poniżej 10 PLN:)

    OdpowiedzUsuń