poniedziałek, 6 stycznia 2020

PLAYWAY S.A. – SZACOWANY ZWROT +90,6% - AKTUALIZACJA


Dziś (06/01/2020) sprawdziłem notowania spółki i jeszcze raz mój plan inwestycyjny na ten walor. Obecnie jedna akcja spółki jest wyceniana na PLN 245. Teoretycznie plan inwestycyjny (link poniżej) został już zrealizowany😊., tj. zgodnie z założeniami chciałem sprzedawać walor za 239 PLN. Czy sprzedawać akcje i realizować zwrot na poziomie ca. + 35%?


Ostatnie wyśmienite wyniki finansowe spółki podsyciły moją chciwość. Być może będę żałował, że nie zrealizowałem teraz zysku. Niemniej potencjał spółki jest bardzo duży i zamierzam z tego skorzystać😊.

Poniżej przedstawiam zaktualizowany plan inwestycyjny:

Zakup (Cena) – 182 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem walor)
Planowana Sprzedaż (Cena) – 239 PLN 346,9 PLN za akcje
Szacowany Zwrot – 31,3% 90,6% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/a
Cięcie Strat: 150 PLN 162 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 150 PLN 162 PLN – sprzedam akcje)
- Wniosek – lokata to strata😊.

7 komentarzy:

  1. Myślę, że plan na 349 jak najbardziej realny.

    OdpowiedzUsuń
  2. 300 w przeciągu miesiąca. 500 do końca roku, początek 2021. Ja zamierzam wyjść przy 1000 tj. Za Ok 2-3 lata. Chyba ze będę potrzebował na pilne wydatki. Albo zostawię sobie jako plan emerytalny. Spółka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za przedstawienie swojego planu na spółkę Playway. Nie wykluczam, że w przyszłości będę zmieniał swój plan inwestycyjny i dalej trzymał spółkę, póki co, w pierwszej kolejności czekam na PLN 346,9 PLN:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprzedane? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie sprzedałem:), pozwalam zyskom rosnąć. Dziś zamieszczę wpis o weryfikacji mojego planu inwestycyjnego.

    OdpowiedzUsuń