środa, 15 stycznia 2020

ZAKUP AKCJI XXX1 – SZACOWANY ZWROT +72%


Dziś (15/01/2020) zainwestowałem w akcje pewnej spółki XXX1.

Przyznam się, że po cichu liczę na szybki zarobek. Czy tym razem mi się uda? Mam doświadczenie, które powinno zaprocentować. Z drugiej strony być może podświadomie chce się odegrać – ostatnio planowałem zakupić inną spółkę i niestety ustawiałem za nisko cenę zakupu. Tym sposobem po prostu nie zarobiłem w krótkim czasie +58%.

Poczekam ile trzeba, aby osiągnąć zakładany cel. Tradycyjnie ma plan działania – szczegółowa informacja została przesłana do subskrybentów.

Zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Kwota zakupu (z prowizją) – 2.442,85 PLN (poniżej dowód)
- Szacowany Zwrot – 72% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/d
- Wniosek – unikam lokaty jak diabeł święconej wody😊.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz