czwartek, 6 lutego 2020

ZAKUP AKCJI XXX5 – SZACOWANY ZWROT +57%


Dziś (06/02/2020) zainwestowałem również w akcje pewnej spółki, nazwijmy ją XXX5 (subskrybenci otrzymają informacje o jaką spółkę chodzi). Jestem przekonany, że spółka ma duży potencjał wzrostowy.

Tradycyjnie nabyłem akcje za własne pieniądze ((poniżej zrzut z rachunku maklerskiego) – czy dokonałem słusznego wyboru? Czas pokaże.


- Kwota zakupu (z prowizją) – 1.651,25 PLN (poniżej dowód)
- Szacowany Zwrot – 57% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/d
- Wniosek – Lokaty są dla mięczaków😊.













Odrobiłem prace domową i mam plan działania – szczegółowa informacja zostanie przesłana do subskrybentów. Jak wygląda potencjalna stopa zwrotu? Moim zdaniem w średnim terminie spółka da zarobić ca. 57%. Niemniej może się okazać prawdziwą perełką w długim terminie. Ile będzie można na niej zarobić? Jeśli spółka nie popełni błędu strategicznego, a produkt okaże się hitem, możemy spodziewać się zwrotu nawet na poziomie +280%. Siedzimy na czterech literach i obserwujemy😊.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz