czwartek, 6 lutego 2020

ZAKUP AKCJI XXX4 – SZACOWANY ZWROT +94%


Dziś (06/02/2020) zainwestowałem kolejny raz w akcje pewnej spółki, nazwijmy ją XXX4 (subskrybenci otrzymali informacje o jaką spółkę się rozchodzi). Pierwsza partię akcji zakupiłem w lipcu 2019 (printscreen z rachunku maklerskiego poniżej). Historie tej spółki w moim portfelu można sobie sprawdzić wchodząc w zakładka „Mój Portfel 1” oraz „Mój Portfel 2” – to spółka w tabelce czwarta od góry (oczywiście jest zamazana). Początkowo doszedłem do zwrotu + 55%, ale nie zrealizowałem zysków. Potem trend się odwrócił i zrobiło się -16%. Trzymałem ją jednak dalej. Uważałem ówcześnie i dalej uważam, że ma duży potencjał wzrostowy. Wczoraj historia zatoczyła praktycznie koło – zwrot z tej inwestycji wynosił +57%. Postanowiłem zatem dokupić trochę akcji za własne pieniądze ((poniżej zrzut z rachunku maklerskiego) i cierpliwie czekać.














Podsumowanie Zakupu:

- Kwota zakupu (z prowizją) – 1.698,43 PLN (powyżej dowód)
- Szacowany Zwrot – 94% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/d
- Wniosek – nie tracę na lokatach😊.


A zatem łącznie zainwestowałem w walor ca. PLN 2.819,43. Plan działania posiadam jak zawsze – szczegółowa informacja została przesłana do subskrybentów. Jak wygląda potencjalna stopa zwrotu? Moim zdaniem w średnim terminie spółka da zarobić ca. 94%. Niemniej jeśli będzie tworzyć produkt genialny, można pokusić się o stwierdzenie, że możemy spodziewać się zwrotu nawet na poziomie +359%. No to zapinamy pasy i jedziemy przed siebie😊.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz