środa, 2 października 2019

TEN SQUARE GAMES – SZACOWANY ZWROT +27%


Dziś (02/10/2019) zainwestowałem ponownie w akcje producenta gier, czyli spółkę Ten Square Games S.A. (www.tensquaregames.com). Już raz udało mi się na niej zarobić ca. +32%: link do opisu i dowodu poniżej:


Jak będzie tym razem, czas pokaże. Być może jutro, po ogłoszeniu wyroku TSUE w sprawie kredytów frankowych, będzie lepsza okazja do zakupu. Uważam, że to właśnie ta spółka ma solidne fundamendy i nawet pomimo dalszych spadków, jest godna zakupu przy tej cenie.

Poniżej przesyłam plan inwestycyjny na ten walor. Tradycyjnie zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Zakup (Cena) – kupiłem 11 akcji po 128,60 PLN za akcje i 12 akcji po 128,80 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem akcje - poniżej dowód)
- Planowana Sprzedaż (Cena) – 163,00 PLN za akcje
- Szacowany Zwrot – 26,7% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/d
- Cięcie Strat: 102,00 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 102,00 PLN – sprzedam akcje)
- Wniosek – po co trzymać pieniądze na lokacie?😊.



3 komentarze:

  1. Szacunek, dzisiaj cena papieru wynosi już 162 zł za akcje, czyżbyś jutro realizował już zyski? Jeśli Ci to wyjdzie, to zarobisz swoje 27% w 13 dni....Graty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Poczekajmy jednak, aż cena osiągnie poziom 163 PLN i wtedy otworzę szampana:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj mogę z czystym sumieniem pozwolić sobie na celebracje - cel osiągnięty:). Sprzedałem akcje po PLN 163 za akcje zgodnie z planem.

    https://gieldawpraktyce.blogspot.com/2019/10/ten-square-games-zrealizowany-zysk-27.html

    OdpowiedzUsuń