wtorek, 13 sierpnia 2019

Ten Square Games - Zrealizowany Zysk +32%


Przed powstaniem bloga (07/2019), a dokładnie 9 maja 2019 roku zrealizowałem zysk na jednej z moich inwestycji średnioterminowej. Wciąż uważam, że spółka ta, tj. Ten Square Games S.A. (www.tensquaregames.com/en/home-2/) ma bardzo duży potencjał do wzrostu. Ale jak to na giełdzie, trzeba wiedzieć kiedy wejść i wyjść z inwestycji. Nie wykluczam powrotu do tego waloru w odpowiednim czasie - odrobiłem pracę domową i mam założony plan działania. Mam nadzieje, że kiedyś będzie jeszcze głośno o tej spółce.

Poniżej zamieszczam dwa zrzuty z rachunku maklerskiego ( kupno / sprzedaż) oraz liczby z tej transakcji:

- Zakup (Cena) – 106,00 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem walor – bez prowizji)
- Zrealizowana Sprzedaż (Cena) – 140,00 PLN za akcje
- Zwrot Całkowity – +32% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : 256 dni
- Zwrot Średniorocznie – 45,6%
- Wniosek – lokata to strata.

Zakup












Sprzedaż

2 komentarze:

  1. Gratulacje.....kiedy zamierzasz teraz wejść w papier ponownie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam, że spółka znajduje się na mojej liście 42 spółek do zainwestowania. Cierpliwie czekam na wyznaczony poziom cenowy. Być może spodziewany zysk za II kwartał nie będzie taki rewelacyjny vs. oczekiwania (link poniżej), a wtedy będzie dobra okazja do zakupu. Potencjał na wzrosty jest spory, zdradzę tylko, że będę rozważał sprzedaż w przedziale 155-163 PLN za akcje.

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ten-Square-Games-szacuje-skonsolidowane-przychody-w-II-kw-2019-na-49-7-mln-zl-7702560.html

    OdpowiedzUsuń