poniedziałek, 27 grudnia 2021

WYNIKI NA KONIEC LISTOPADA 2021 (-0,49% M/M)

Czas na podsumowanie moich działań / przedstawienie wyniku na koniec listopada 2021. I tym razem nie zakupiłem żadnej spółki. Moje postrzeganie rynku uległo zmianie, tj. po pierwszych podwyżkach stóp procentowych, zacząłem kierować się moją naczelną zasada: kupuj kiedy stopy procentowe spadają, sprzedawaj kiedy stopy procentowe rosną. A więc mój Plan Inwestycyjny musiał został odłożony na bok. O plane na najbliższe kilka tygodni natychmiast poinformowałem moich subskrybentów. Niebawem pokaże Wam ile zarobiłem / straciłem na poszczególnych walorach  - będzie to dobra lekcja i możliwość wyciągnięcia wniosków.

Przyznam się, że oczekiwałem wzrostu stóp procentowych dopiero w 2022r., dlatego decyzja RPP mocno mnie zaskoczyła i musiałem dostosować działania do zmieniajaćej się rzeczywistości. Patrząc jednak na rosnącą inflację, która obecnie jest na poziomie ca. 7,8% r/r, a inflacja producencka jest na poziomie ca. 13,2%, mogłem wcześniej założyć, że jednak RPP zacznie reagować szybciej. Jakie mam plany na nabliższa przyszłość? Zgodie z zapowiedziami RPP będę czekał na kolejne wzrosty stóp procentowych / spadki na giełdach i gromadził gotówkę na przyszłe zakupy akcji mocno przecenionych. Pobawię się również trochę kontraktami terminowymi na spadki.

Poniżej przesyłam Plan Inwestycyjny, który został przesłany do subskrybentów i dot. 35 zakupionych spółek w portfelu wraz ze sprzedanym Wieltonem (27 nazw spółek zostało zamazanych). Niebawem będę odkrywał moje założenia i porównam je z realnymi transakcjami na poszczególnych walorach.

A jak wyglądał portfel na koniec listopada 2021? Zrzut z rachunku maklerskiego poniżej. Wynik miesiąc do miesiąca to ca. -0,49% m/m (- PLN 528,43😊). Od początku listopada 2020r. daje to wynik ca. +22,67% (+PLN 19.787,20). A jak od listopada zachowywał się WIG? Szybko licząc urósł o 52,42%. Osiągnąłem gorszy wynik niż WIG – trzeba wziąć to na klatę😊. Do usłyszenia za dwa tygodnie!

PLAN INWESTYCYJNY (35 SPÓŁEK):











PORTFEL (26/11/2021):




PORTFEL (29/10/2021):




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz