sobota, 8 maja 2021

WYNIKI NA KONIEC KWIETNIA 2021 (+3,91% M/M) + ZAKUP AKCJI

Czas na podsumowanie moich działań / przedstawienie wyniku na koniec kwietnia 2021. Kontynuowałem zakupy – nabyłem akcje jednej spółki, ale postanowiłem również realizować zysk na Wieltonie (gieldawpraktyce.blogspot.com/2021/05/wielton-sa-rozliczenie-inwestycji.html). Na radarze wciąż pozostaje kilkanaście spółek, ale wciąż nie osiągnęły jeszcze zakładanych przeze mnie poziomów cenowych, po których można byłoby je zakupić. Tradycyjnie na każdą zakupioną spółkę mam plan. Na pewno będę je trzymał do osiągnięcia zakładanych poziomów sprzedaży w średnim terminie, być może pokuszę się również o długi termin😊. Poniżej przesyłam Plan Inwestycyjny, który został przesłany do subskrybentów i dot. 35 zakupionych spółek w portfelu wraz ze sprzedanym Wieltonem (27 nazw spółek zostało zamazanych). 

A jak wyglądał portfel na koniec kwietnia 2021? Zrzut z rachunku maklerskiego poniżej. Wynik miesiąc do miesiąca to ca. +3,91% m/m (+ PLN 4.883,51😊). Od początku listopada daje to wynik ca. +48,58% (+PLN 42.413,02). A jak od listopada zachowywał się WIG? Szybko licząc urósł o 36,92%. Selekcja i odpowiedni czas inwestycji dały mi tę przewagę, aby pokonać WIG. Do usłyszenia za miesiąc!

PLAN INWESTYCYJNY (35 SPÓŁEK):












PORTFEL (30/04/2021):




PORTFEL (31/03/2021):




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz