niedziela, 2 maja 2021

WIELTON S.A. – ROZLICZENIE INWESTYCJI - SZACOWANY ZWROT +131% VS REALNY + 140%😊

Dziś (03/05/2021), w poranny poniedziałek przyszedł czas na rozliczenie mojej kolejnej inwestycji i tym razem nie muszę się już przyznawać do błędu😊. Wyciągnąłem lekcje z poprzednich błędnych zagrań. Trzymałem się planu i nie wykonywałem gwałtownych ruchów. W listopadzie 2020r. zainwestowałem w spółkę Wielton S.A. (https://wielton.com.pl), która należy do grona trzech największych producentów naczep, przyczep i zabudów samochodowych w Europie oraz znajduje się wśród ośmiu największych przedsiębiorstw w branży na świecie. Plan był prosty, w średnim terminie mam zarobić 131%, w długim terminie nawet 561%. Zaraz po zakupie akcji, informacje wraz z planem inwestycyjnym wysłałem do subskrybentów. Niedawno zrealizowałem pierwszą część planu😊, drugą część też zrealizuje, ale dopiero jak odkupie walor po korekcie. 

Plan inwestycyjny (link poniżej) przedstawiam poniżej – wiersz nr 11:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSkibK_OA_GO34PIRBFfZ_YyYyAa1y54kKnU4caqe6zgI9_tA67w8XUeBh2McmV4490_fUYKQcmOsigwmMS1pBzMoCUBcYcH2r4SBxKPnPxHy3_6l7gPuM8554-xHM5xC5qZHtp3t5lTg/s1060/Plan+Inwestycyjny+-+34+sp%25C3%25B3%25C5%2582ki.jpg

A teraz liczby:

Zakup (Cena) – 4,16 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem walor)

- Planowana Sprzedaż (Cena) – 9,60 PLN za akcje

- Realna Sprzedaż (Cena) – 10 PLN za akcje

Szacowany Zwrot – 131% (bez uwzględnienia prowizji)

Realny Zwrot – ca. 140% (bez uwzględnienia prowizji)

- Czas Inwestycji : ca. 151 dni

Planowane Cięcie Strat: 3,20 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 3,20 PLN – sprzedam akcje)

- Realne Cięcie Strat: cena nigdy nie spadła poniżej zakładanego poziomu 3,20 PLN

- Wniosek – Lokata w tej chwili to realna strata -4% z uwagi na inflacje, pozostaje tylko giełda😊.

ZAKUP









SPRZEDAŻ




2 komentarze:

  1. Gratulacje, świetny wynik!. Btw, kiedy można spodziewać się podsumowania kwietnia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Podsumowanie kwietnia zamieszczę zapewne w ciągu kilku dni, do niedzieli 9 maja na pewno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń