poniedziałek, 20 stycznia 2020

ZAKUP AKCJI XXX3 – SZACOWANY ZWROT +145%


Dziś (20/01/2020) zainwestowałem również w akcje pewnej spółki XXX3. Spółka z ogromnym potencjałem wzrostu. Teraz tylko musze cierpliwie poczekać.

Tradycyjnie mam plan działania – szczegółowa informacja została przesłana do subskrybentów.

Zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Kwota zakupu (z prowizją) – 2.987,31 PLN (poniżej dowód)
- Szacowany Zwrot – 145% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/d
- Wniosek – giełda tak, lokata nie😊.



4 komentarze:

  1. Na jakiej podstawie oceniłeś ten potencjał wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Potencjał wzrostu spółki oceniłem w oparciu o moje know-how wypracowane przez 15 lat metodą prób i błędów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa inwestycja, może też się skuszę

    OdpowiedzUsuń