poniedziałek, 20 stycznia 2020

ZAKUP AKCJI XXX2 – SZACOWANY ZWROT +133%


Dziś (20/01/2020) zainwestowałem w akcje pewnej spółki XXX2.

Przez cały weekend analizowałem spółki z potencjałem wzrostu. Uważam, że z całej gamy, jest ona jedną z nielicznych spółek z tak wysokim potencjałem wzrostu. Perspektywy ma bardzo dobre, oczekuje, że wzrost zysków będzie bardzo szybki.


Poczekam ile trzeba, aby osiągnąć zakładany cel. Tradycyjnie mam plan działania – szczegółowa informacja została przesłana do subskrybentów.

Zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Kwota zakupu (z prowizją) – 2.785,55 PLN (poniżej dowód)
- Szacowany Zwrot – 133% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : N/d
- Wniosek – nie lokuje pieniędzy w lokaty😊.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz