wtorek, 30 lipca 2019

Ultimate Games S.A. - Szacowany Zwrot +10,6%


Dziś (30/07/2019) przedstawiam akcję w stylu szybki zarobek😊. Czy mi się uda, czas pokaże. Zakupiłem następującą spółkę do portfela akcyjnego – Ultimate Games S.A. (https://ultimate-games.com). Poniżej przesyłam moją strategie inwestycyjną na te spółkę. Tradycyjnie zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Zakup (Cena) – 22,50 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem walor - poniżej dowód)
- Planowana Sprzedaż (Cena) – 24,90 PLN za akcje
- Szacowany Zwrot – 10,6% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : 60 dni
- Cięcie Strat: 19,60 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 19,60 PLN – sprzedam akcje)
- Wniosek – lokata jest do bani😊.





13 komentarzy:

  1. Kupowałeś po 22,50 zł za papier, a tu spadki i wczoraj zamknęło się po 21,20 zł. Dalej wierzysz w ten papier?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mam swoją strategie. Trzeba się przyzwyczaić do wahań na giełdzie. Będę realizował zyski po 24,9 PLN za akcje. Jestem też przygotowany na cięcie strat (19,60 PLN za akcje). Póki co czekam, założyłem 60 dni inwestycji, a minęło dopiero 3 dni:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupuje się spółek growych z NC dla 10% zysku (gromki śmiech), skoro jest kilkanaście innych spółek z branży w różnym cyklu koniunkturalnym i możliwe są do osiągnięcia stopy zwrotu rzędu 50/100/X00%. Wystarczy poczekać na okazje, korektę na rynkach itp. ULG moża było kupować miesiąc temu po nizej 18, do 23 (poprzedni szczyt, powtórzony kilka sesji temu) to daje zwrot 30%, kupno po 22,5 to proszenie sie o straty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za komentarz. Czas pokaże - jestem zwolennikiem gry długoterminowej, niemniej zdarza mi się wejśc na króko:), jeśli widzę potencjał na szybki zarobek. Gram w oparciu moją strategie i nie zmieniam jej podczas gry:).

    Czy możesz podzielić wiedzą na jakich spółkach jest możliwość osiągnięcia wysokim stóp zwrotu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy wiesz ale prezes pozbył się 38% swoich akcji: https://www.tuinwestor.pl/komunikaty/raport/ultimate-games/786666

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za informacje. Prezes miał 11% akcji w kapitale zakładowym, teraz po sprzedaży posiada 7% wszystkich akcji. Czy nie wierzy w społkę? Myślę, że nie, po prostu spieniężył tylko część - nie pozbył się wszystkich akcji. Moim zdaniem mógł jeszcze poczekać, a zarobiłby więcej:). Historia zna przypadki, kiedy zarzadzający sprzedawali akcje, a kurs piął sie coraz wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam moonlit, wkrótce wydają grę na podstawie serii filmów "najniebezpieczniejszy zawód świata" i to na licencji discovery channel. Potencjał zysków ogromny bo na 5mln wszystkich akcji w obrocie jest 1mln.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyglądne się tej spółce - przyznam się, że raczej obserwuje spółki, które mają dłuższa historie na giełdzie i mogą pochwalić się już owocami swojej pracy:). Dziękuje, będę ją miał na radarze.

      Usuń
  8. Prezes sprzedał akcje, ale w planie motywacyjnym ma dostać nowe więc tak bardzo na tym nie straci. Ponadto w zeszłym roku jak cena była po 11 (prezes również sprzedawał) cena wzrosła po czasie do 22

    OdpowiedzUsuń
  9. Co teraz sądzisz o ULG? A co o F51, które chyba jest najciekawszą teraz "value play" w branży a konto oczekiwanych premier ww3 i Chernobylite i współpracy z MyGames (nawet pomimo ostatniego spekulacyjnego wzrostu)? W F51 jestem zaangażowany od poziomu 40 PLN. W ULG jeszcze nie, ale się przymierzam. Pozdrawiam, Dodo

    OdpowiedzUsuń
  10. ULT moim zdaniem osiagnie nawet 66,50 PLN (przy obecnej cenie 33,10 PLN, mamy potencjał +100%). Można kupowac teraz, ale poczekałbym jeszcze na korekte i kupował w okolicach 21,50 (oczywiście może nie byc tej korekty, ale przy cenie zakupu 21,50 PLN, potencjał zwrotu z inwestycji rośnie nam do ca. 210%). Jeśli chodzi o F51, cena spokojnie osiągnie poziom 62 PLN (ale potencjał jest większy i zależy od wyników finansowych jakie pokażą w przyszłości, nie zdziwie się jak cena osiągnie nawet poziom 150 PLN w długim terminie).

    OdpowiedzUsuń