środa, 17 listopada 2021

WYNIKI NA KONIEC PAŹDZIERNIKA 2021 (-4,73% M/M)

Czas na podsumowanie moich działań / przedstawienie wyniku na koniec października 2021. I tym razem nie zakupiłem żadnej spółki. Moje postrzeganie rynku uległo zmianie, tj. po pierwszych podwyżkach stóp procentowych, zacząłem kierować się moją naczelną zasada: kupuj kiedy stopy procentowe spadają, sprzedawaj kiedy stopy procentowe rosną. A więc mój Plan Inwestycyjny musiał został odłożony na bok i przystapiłem do sprzedaży akcji. O plane na najbliższe kilka tygodni natychmiast poinformowałem moich subskrybentów. Niebawem pokaże Wam ile zarobiłem / straciłem na poszczególnych walorach  - będzie to dobra lekcja i możliwość wyciągnięcia wniosków.

Przyznam się, że oczekiwałem wzrostu stóp procentowych dopiero w 2022r., dlatego decyzja RPP mocno mnie zaskoczyła. Patrząc jednak na rosnącą inflację, która obecnie jest na poziomie ca. 7% r/r, a inflacja producencka jest na poziomie ca. 10%, mogłem wcześniej założyć, że jednak RPP zacznie reagować szybciej – dla mnie to kolejna lekcja na przyszłość. Jakie mam plany na nabliższa przyszłość? Upłynnić akcje, czekać na kolejne wzrosty stóp procentowych / spadki na giełdach i gromadzić gotówkę na przyszłe zakupy akcji mocno przecenionych.

Poniżej przesyłam Plan Inwestycyjny, który został przesłany do subskrybentów i dot. 35 zakupionych spółek w portfelu wraz ze sprzedanym Wieltonem (27 nazw spółek zostało zamazanych). Niebawem będę odkrywał moje założenia i porównam je z realnymi transakcjami na poszczególnych walorach.

A jak wyglądał portfel na koniec października 2021? Zrzut z rachunku maklerskiego poniżej. Wynik miesiąc do miesiąca to ca. -4,73% m/m (- PLN 5.333,91😊). Od początku listopada daje to wynik ca. +23,00% (+PLN 20.074,96). A jak od listopada zachowywał się WIG? Szybko licząc urósł o 65,69%. Osiągnąłem gorszy wynik niż WIG – trzeba wziąć to na klatę😊. Do usłyszenia za miesiąc!


PLAN INWESTYCYJNY (35 SPÓŁEK):











PORTFEL (29/10/2021):




PORTFEL (30/09/2021):




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz