czwartek, 7 października 2021

WYNIKI NA KONIEC WRZEŚNIA 2021 (-1,87% M/M)

Czas na podsumowanie moich działań / przedstawienie wyniku na koniec września 2021. I tym razem nie zakupiłem żadnej spółki, tj. czekałem na korektę lub jasny sygnał, że w obliczu podwyższonej inflacji inwestorzy wciąż zamieniają depozyty na giełdę. Podobnie jak w poprzednim miesiącu kierowałem się dewizą, że lepiej poczekać na napływ kapitału na rynek i po prostu mniej zarobić jak ceny będą się szybko kierować na północ. Na radarze miałem kilkanaście spółek, ale wciąż nie osiągnęły jeszcze zakładanych przeze mnie poziomów cenowych, po których można byłoby je zakupić. Wczoraj (6/10/2021), wbrew wcześniejszym zapowiedziom, RPP podwyższyła stopy procentowe do 0,5% i zapowiedziała cykl kolejnych podwyżek. Co to oznacza dla nas? Wzrost ryzyka średnio/długoterminowych spadków na giełdzie. Mój plan działania na najbliższy czas wysłałem do subskrybentów i niebawem krok po kroku będę go ujawniał. Przyznam się, że oczekiwałem wzrostu stóp procentowych dopiero w 2022r., dlatego wczorajsza decyzja mocno mnie zaskoczyła. 

Poniżej przesyłam Plan Inwestycyjny, który został przesłany do subskrybentów i dot. 35 zakupionych spółek w portfelu wraz ze sprzedanym Wieltonem (27 nazw spółek zostało zamazanych).

A jak wyglądał portfel na koniec września 2021? Zrzut z rachunku maklerskiego poniżej. Wynik miesiąc do miesiąca to ca. -1,87% m/m (- PLN 2.143,96😊). Od początku listopada daje to wynik ca. +29,11% (+PLN 25.408,87). A jak od listopada zachowywał się WIG? Szybko licząc urósł o 58,38%. Osiągnąłem gorszy wynik niż WIG – trzeba wziąć to na klatę😊. Do usłyszenia za miesiąc!

PLAN INWESTYCYJNY (35 SPÓŁEK):












PORTFEL (30/09/2021):




PORTFEL (31/08/2021):




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz