środa, 9 czerwca 2021

WYNIKI NA KONIEC MAJA 2021 (-2,49% M/M)

Czas na podsumowanie moich działań / przedstawienie wyniku na koniec maja 2021. Tym razem nie zakupiłem żadnej spółki. Co prawda przygotowuje się do zakupów, ale gdzieś tam czuje w kościach, że warto jeszcze poczekać na drobna korektę. Lepiej stracić okazję niż kupić za drogo. Na radarze wciąż pozostaje kilkanaście spółek, ale wciąż nie osiągnęły jeszcze zakładanych przeze mnie poziomów cenowych, po których można byłoby je zakupić. Tradycyjnie na każdą zakupioną spółkę mam plan. Na pewno będę je trzymał do osiągnięcia zakładanych poziomów sprzedaży w średnim terminie, być może pokuszę się również o długi termin😊. Poniżej przesyłam Plan Inwestycyjny, który został przesłany do subskrybentów i dot. 35 zakupionych spółek w portfelu wraz ze sprzedanym Wieltonem (27 nazw spółek zostało zamazanych). 

A jak wyglądał portfel na koniec maja 2021? Zrzut z rachunku maklerskiego poniżej. Wynik miesiąc do miesiąca to ca. -2,49% m/m (- PLN 3.223,55😊). Od początku listopada daje to wynik ca. +44,89% (+PLN 39.189,47). A jak od listopada zachowywał się WIG? Szybko licząc urósł o 49,25%. Tymczasowo osiągam gorszy wynik niż WIG. Niemniej walka wciąż trwa, póki piłka w grze😊. Do usłyszenia za miesiąc!

PLAN INWESTYCYJNY (35 SPÓŁEK):












PORTFEL (31/05/2021):




PORTFEL (30/04/2021):




1 komentarz:

  1. Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Jeżeli zastanawiacie się, w co obecnie warto zainwestować to co powiecie na ofertę https://condo.pl/ ? Sam jestem ich klientem, pomagają mi w znalezieniu najlepszych lokali pod wynajem.

    OdpowiedzUsuń