sobota, 2 stycznia 2021

WYNIK NA KONIEC GRUDNIA 2020 (+0,6% M/M) + ZAKUP AKCJI

Czas na podsumowanie działań / przedstawienie wyniku w grudniu 2020. Kontynuowałem zakupy starannie wybranych walorów – nabyłem akcje 7 dodatkowych spółek. Tradycyjnie na każdą inwestycję mam plan.  Podobnie jak w listopadzie, w przypadku tylko jednego waloru z 7 zdecydowałem się na zakup spekulacyjny (ca. 2% całego kapitału), licząc się z tym, że będą duże wahania na walorze lub mogę stracić wszystkie zainwestowane pieniądze – niemniej jeśli zaskoczy, nagroda będzie duża😊. Poniżej przesyłam Plan Inwestycyjny, który został przesłany do subskrybentów (21 nazw spółek zostało zamazanych). 

A jak wyglądał portfel na koniec grudnia 2020? Zrzut z rachunku maklerskiego poniżej. Wynik miesiąc do miesiąca to ca. +0,6% m/m (+ PLN 584,95). O początku listopada daje to wynik ca. +13,6% (+PLN 11.903,62). Do usłyszenia za miesiąc!

PLAN INWESTYCYJNY (28 SPÓŁEK):










PORTFEL (30/12/2020):

















PORTFEL (30/11/2020):
















2 komentarze:

  1. Gratulacje. Będę obserwował twoje poczynania. Giełda jest chyba mocna oderwana od gospodarki i dla mnie to loteria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok 2021 będzie bardzo ciekawy i sądze, że na niektórych spółkach będzie mozna ładnie zarobić. Kwestia doświadczenia i odwagi. W kwestii oderwania giełdy od gospodarki, to ona dyskontuje wydarzenia przyszłe i prawie zawsze mamy różnice między sytuacją gospodarczą a wycenami giełdowymi.

    OdpowiedzUsuń