wtorek, 27 sierpnia 2019

Livechat S.A. - Szacowany Zwrot +85,9%


Dziś (27/08/2019) zainwestowałem w akcje producenta oprogramowania komunikacyjnego dla biznesu, czyli spółkę Livechat S.A. (https://investor.livechatinc.com/pl/). Część z Was na pewno mnie skrytykuje mówiąc, że kupiłem zbyt drogo, gdyż mogłem zainwestować na samym dołku po PLN 20 za akcje. Na giełdzie ciężko jest przewidzieć punkty zwrotne, można jednak zwiększać prawdopodobieństwo sukcesu majać odpowiednią strategie inwestowania. W tym przypadku nastawiam się na inwestycje wybitne długoterminowa (szacunkowo zamierzam sprzedać akcje dopiero za ponad 4 lata). 

Poniżej przesyłam plan inwestycyjny na tę spółkę. Tradycyjnie zainwestowałem własne pieniądze (poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Zakup (Cena) – 38,50 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem akcje - poniżej dowód)
- Planowana Sprzedaż (Cena) – 72,50 PLN za akcje
- Szacowany Zwrot – 85,9% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : 1520 dni
- Cięcie Strat: 19,90 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 19,90 PLN – sprzedam akcje)
- Wniosek – po co trzymać pieniądze na lokacie?😊.


2 komentarze:

  1. Co sądzicie o dwóch walorach?
    - Setanta (planowane połączenie z All in! Games) - gry: Tools up!, Daymare, Paradise Lost, Red Wings + wiele innych
    - One More Level - Ghostrunner zapowiada się na wielki hit w klimacie cyber-punkowym; trzeba zapomnieć chyba o God's Trigger

    OdpowiedzUsuń