poniedziałek, 22 lipca 2019

CELON PHARMA S.A. - Szacowany Zwrot +18,5%


Na początek przedstawiam ciekawą opcję  - inwestycja w akcje CELON PHARMA S.A. (www.celonpharma.com)  - poniżej zrzut z rachunku maklerskiego):

- Zakup (Cena) – 45,55 PLN za akcje (po takiej cennie zakupiłem walor - poniżej dowód)
- Planowana Sprzedaż (Cena) – 54 PLN za akcje
- Szacowany Zwrot – 18,5% (bez uwzględnienia prowizji)
- Czas Inwestycji : 60 dni
- Cięcie Strat: 36,9 PLN (jeśli cena spadnie poniżej 36,9 PLN – sprzedam akcje)
- Wniosek – lokata to strata😊.


6 komentarzy:

  1. Jesteś w plecy już 1,35 zł na akcje. Słabiutko. Tnij straty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem już za długo na giełdzie, żeby nie realizować swojej strategi i poddawać sie emocjom. Hipotetyczna strata wynosi dopiero -3%:). Zgodnie ze strategią będe pozbywał się waloru jak spadnie poniżej 36,9 PLN za akcje. Mineło 30 dni od mojej inwestycji, w kolejnych 30 dniach powinny być już wzrosty:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbyt nisko ustawiony stop loss, max to -10% i nie ma że boli, wychodzi sie z inwestycji i szuka innej okazji a nie hoduje straty. Spółka droga, nadmuchana przez fundusze, o słabej płynnosci porównywalnej z małymi spółkami growymi z NC, zatem podatna na gwałtowne ruchy kursu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może za nisko ustawiłem stop lossa - czas pokaże. Wiem jednak, że na moją strategie pracowałem 15 lat. Jeśli się pomylę, przyznam się do błędu / porażkę wezme na klate. Wciąż jestem optymistą:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle trzymasz? Ja zacząłem wchodzić na początku 2020, w tej chwili mój uśredniony koszt około 45 PLN, więc ciągle jestem pod kreską. Czekam na jakieś cenotwórcze newsy re: umowy partneringowe, ale chyba prezes przesadził mówiąc, że coś się stanie w 2020... Pozdrawiam, Dodo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, sprzedałem akcje na fali paniki marcowej. Patrząc na potencjał spółki, raczej nie zdecyduje się na inwestycje. Celuje w spółki z większym potencjałem zwrotu:). Niemniej życzę Ci powodzenia. Na giełdzie trzeba być tylko cierpliwym:).

    OdpowiedzUsuń